topbella

13 Aralık 2010 Pazartesi

Keşfetmenin Tek Yolu : Denedimbiliyorum.Com..Önce Sponsorumuzu Tanıyalım..=))





Yeni sitede ne nerede?

Sizlerin oylarıyla hazırlanan yeni denedimbiliyorum.com tasarımında tüm içeriklere aynı sayfa üzerinden ulaşabilirsiniz. Eski tasarımımızda Aktiviteler sekmesi altından ulaşılan Paylaşımprogramlarımız, yeni sitemizde Paylaş sayfasında yer alıyor. Yeni sitemizdeki Keşfet sayfasından ise size evinizde ve hayatınızda yardımcı olacak bilgilere ulaşabilirsiniz. Ayrıca Keşfet sayfasında yer alan resme tıklayarak siz de bildiğiniz ilginç İpuçlarını ve pratik bilgileri bize gönderebilirsiniz. En önem verdiğimiz sayfa olan ve sizlerden gelen cevapların yer aldığı Forum ve Anket sayfası ise artık Değer Kat sekmesinde değerli katkılarınızı bekliyor. İletişim sayfasından yine eskisi gibi bize ulaşabilir ve merak ettiğiniz soruların cevaplarını Sıkça Sorulanlar sayfasında bulabilirsiniz.


" Keşfetmeye, paylaşmaya ve değer katmaya tekrar hoş geldiniz! "




1 - denedimbiliyorum.com sitesi nedir?

denedimbiliyorum.com, en yeni ürünleri ilk kez üyelerinin deneyimine sunan ve tüketicilerin bu ürünler hakkındaki fikirlerine değer veren bir paylaşım platformudur. Sitemizde hazırlanan paylaşım programları sayesinde bir çok yeni ürünü ilk siz keşfedersiniz, bu ürünleri deneyimleyerek tecrübelerinizi çevrenizdekilerle ve denedimbiliyorum.com ile paylaşırsınız ve bu ürünleri merak eden tüm diğer kullanıcılarımızı bilgilendirerek onlara ışık tutarsınız.

2 - denedimbiliyorum.com üyesi olmanın ayrıcalıkları nelerdir?

denedimbiliyorum.com üyesi olarak; mutlu, kalabalık ve birbirine destek olan binlerce kadının yer aldığı bir paylaşım platformunun bir parçası oluyorsunuz. Yeni ürünleri herkesten önce siz denersiniz ve ne kadar aktif olursanız, daha sonraki gönderimlerde çevrenizle paylaşmanız için daha fazla ürün gönderilir. 

3 - denedimbiliyorum.com sitesine kimler üye olabilir?

Türkiye sınırları dahilinde yaşayan herkes sitemize üye olabilir ve paylaşım programlarına katılabilir. Ancak 18 yaş altındaki üyelerimize deneyim paketleri gönderebilirken; yasal kısıtlamalar nedeniyle program hediyelerini gönderemiyoruz. 

4 - denedimbiliyorum.com sitesinin işleyişi nasıl?

Sitemize üye olduktan sonra yenilikleri keşfetmeye hemen başlayabilirsiniz. Profil bilgilerinizi eksiksiz olarak doldurmanız, sizi daha yakından tanımamıza ve uygun programlara davet etmemizi sağlar. Böylece en yeni ürünleri herkesten önce sizin deneyimlerinize sunar, keşfetmenizi sağlarız. Sizlere gönderdiğimiz deneyim paketlerindeki ürünleri deneyerek tecrübelerinizi bizimle paylaşırsanız, sürprizlerle karşılaşma şansınızı yükseltirsiniz. denedimbiliyorum.com platformunda yer alan tüm deneyimler ve paylaştığımız tüm bilgiler, üyelerimizin günlük hayatlarına değer katmayı hedefliyor ve hızla büyümeye devam ediyor. 

5 - Arkadaşlarımı neden bu siteye davet etmeliyim?


denedimbiliyorum.com olarak platformumuzun en büyük hedefi daha fazla üyemizin deneyimlerine ulaşabilmek ve bu geri dönüşleri paylaşabilmek. Siz de denedimbiliyorum.com platformumuzda aktif olarak ve daha fazla arkadaşını sitemize üye yaparak, programlara katılmaya ve hazırlayacağımız sürprizleri kazanmaya daha yakın olabilirsiniz. 



6 - Masaüstü uygulaması nedir, nasıl kullanabilirim?

Masaüstü uygulaması; en yeni paylaşım programları, anketler ve içerikler hakkında herkesten önce sizi haberdar eden bir programdır. Program dosyasını bilgisayarınıza indirerek bir kere kurmanız yeterli olacaktır. Uygulama, ekranınızın sağ alt köşesinde belirerek sizi yeni programlar, anketler ve yeni içerikler hakkında bilgilendirecektir. Masaüstü uygulaması sisteminizdeki diğer programların çalışmasını engellemez ve kişisel bilgilerinizi kaydetmez. 


                  
Flaş Flaş..Güncel Haberimiz.. =)
       


Sponsor Firmamızın Facebook ve İletişim Adresi:

0 yorum: